RODO
Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych
Zgodnie z art.13 ust. 1 i ust.2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016r. informujemy:
Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?
Administratorem Państwa danych osobowych jest In Manex Sp. z o.o. z siedzibą w Bykowie ,ul. Wrocławska 101a, adres e-mail: biuro@inmanex.pl lub nr telefonu 663631002.
Skąd mamy Twoje dane?
Posiadamy podane przez Państwa dane (imię i nazwisko , imiona i nazwiska właścicieli firm i/lub osob wskazanych do kontaktów, dane i adresy , adresy firmowe, NIP i PESEL , numer rachunku bankowego, telefony , emaile) w naszej bazie kontrahentów w zakresie współpracy i sprzedaży oferowanych przez naszą firmę produktów.
Uzyskaliśmy je od Państwa podczas nawiązywania współpracy, przy złożeniu zamówienia, podczas wysłania do nas korespondencji mailowej,papierowej lub wskutek kontaktu telefonicznego lub formularza kontaktowego na stronie internetowej.
Jaki jest cel przetwarzania Twoich danych osobowych przez In Manex Sp. z o.o.?
Przetwarzanie Państwa danych osobowych odbywać się bedzie przede wszystkim w celu niezbędnym do realizacji umowy lub podjęcia działań do jej zawarcia, co stanowi uzasadniony interes administratora danych.
Kto ma dostęp do Państwa danych osobowych?
Państwa dane przekazujemy:
– podmiotom przetwarzającym Państwa dane w naszym imieniu i na podstawie zawartych z nami umów, min: firmom informatycznym obsługującym nasze systemy i udostępniającym nam narzędzia informatyczne;
– podmiotom pośredniczącym w sprzedaży naszych produktów i usług: dostawcom,firmom transportowym, dystrybutorom, wykonawcom;
– innym podmiotom, ktore jako administratorzy przetwarzają Państwa dane we własnym imieniu, min. Podmiotom prowadzącym działalność pocztową, bankową, płatniczą ( w związku z dokonywanymi płatnościami), podmiotom nabywającym od nas wierzytelności, podmiotom świadczącym na naszą rzecz usługi prawne, księgowe czy podatkowe;
– upoważnieni pracownicy Administratora.
Jak długo przechowujemy Państwa dane osobowe?
Państwa dane osobowe będa przetwarzane przez czas obowiązywania umowy, a także po jej zakończeniu w celach:
– wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa, w szczególności przez okres wskazany w przepisach podatkowych i rachunkowych;
– dochodzenia roszczeń w związku z wykonaniem umowy;
– przez okres przedawnienia roszczeń;
– archiwizowanie danych na podstawie powszechnienie obowiązujących przepisów prawa.
Pozostałe informacje
Dane Państwa nie będą wykorzystywane w celu zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani profilowania.
Przysługuje Państwu prawo dostępu do swoich danych , ich sprostowania, usunięcia , ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, prawo do przenoszenia danych.
Podanie przez Państwa danych osobowych miało i ma charakter dobrowolny, a jeżeli zostało podane w celu zawarcia umowy, jest warunkiem jej zawarcia.
Sprzeciw co do przetwarzania lub wycofanie zgody na przetwarzanie danych osobowych nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, ktorego dokonano przed wycofaniem zgody.
Gdzie mogą Państwo wnieść skargę na sposób przetwarzania danych osobowych?
Przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych , jeśli uznają Panstwo, iż przetwarzanie Państwa danych osobowych narusza przepisy.
Zmiana polityki prywatności.
Administrator zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszej Polityki prywatności poprzez opublikowanie nowej wersji na stronie internetowej oraz w siedzibie firmy na hali sprzedaży w widocznym miejscu.